torsdag 10 januari 2008

Grammis 2008

Flopp!!!
Lars Winnerbäck vann årets låt. Skrattretande. Hur fan orkar man vara så deppig som den människan är? Nej tack till Winnerbäck.
Kent ger mig rysningar. Jävla äckel, freaks, miffon. Mobbade jävlar som hade det svårt när dom va små o gör musik på det. Heja Petter som står upp för sin sak o ställer sig upp o visar att han inte diggar the mongos.
Lasse stefans eller vad fan nötterna heter. Varför? Spola gubbarna till nästa år

Flipp!!!
Salem Al Fakir fick massa priser. I like. Glad popig musik o skön live. Då får man ta med sig några priser hem.
Säkert blev årets låtskrivare!!! Woohoooo! Jag håller med henne om att det är det finaste priset. Hon blev även årets kvinnliga. Grattis!
Årets video Familjen - Det snurrar i min skalle! Klockrent!
Adam Tensta fick oxå pris. Bästa hiphop, soul, dans. Nice
Carl Bildt o kavajen.

2 kommentarer:

Marie sa...

håller med där!:) hahah biltan o kavajen fick mig ett gott skratt som varade ca 15 min. så tack!

Anonym sa...

i love winnerbäck. heja deppighet